alla <3 dag

hello daaarlings !
vakna typ nyss och ska snart dra till S fest . asw jaag e såe jäävla bakiis från igårw , haha sååe jääävla urflippat ! jaag och Melli bestämde oss för att dra hem te meeej igåår och mina pääron var inte hemma sååe vi tööömde derras baarskåp. haha jaag blev så jävlaa full och efter ett taag så riingde viih B som kom med sina polaare ! haha det kom halvaa lidingö hiit asw och alla hade me seej saker att dricka ! haha jaag drack massaaa hääxa och sprang ut meed bara bh och jeeaans haha ! jag veet inte men jag tror att jaag råka tappaa min kameraa i en vatteenpöl eller ngt typ . B saa aatt jaag däääckade på graannnens toomt meen att dom hitta meej innan haan määärkte ! jaag vaknade igeeen efteeer ngra timmaar och dåå röktee jag vp med alla som vaar kvar. typ feem styycken eller ngt. allaa staack ngn timmaa efteer jag hade däääckat för andra gången . meen seen nääär jah hadde vaaknaat till liiiteh så draack jaah vodka . jääävlaa uppfriskaandeh för faanw ! jaag bleev tyyp aspigg ooch alla spraang uut occch hoppa studsmatta , jaag råkaa typ spy ner allaa . jaag e intew riktiit säääker vaa som hääändee seen men jaag tror att alla utom Melli staack.
 mååste dra nu pööz / Kaxigaste

Kommentarer
Postat av: Olivia

hahahah fjortis asså.. pinsamt

2009-05-22 @ 12:33:27
URL: http://olivvvias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0