k' favvobloggs

Okii, mina favvobloggar äääär;


Dollyblond dollyblond.se
Jaah tycker att hon har  fiiin stil, mycke mode och sååå, sen har hon fint hår också, fan varför färgade jah håret ljusbrunt? Sen så gillar jah hur hon sminkar sig och såå också, ffår mycket mode inspirasion från henne, skit bra tkr jaah, besök den gääärna.








Paow paulinadanielsson.blogg.se
Paoow's blogg är skit bra , hon uppdaterar oftaah å jag tycker att de är fet bra ;) Hon har oxxå väldit fiina kläder å fin stil och sådääär. :) Gillar hennes hår , hon har bytit ofta men de är fortfaranade fiiint å jag tycker att löshår är de finasteeew , så de är bara fint att hon har dee :) sen äre fint när hon lockar håååret! asså de e braa för hon har gått förbi alla fjortisryktena nuuu men ändå de e ju bara bra å va käänd fd fjortis ;)






Dessi desireenilsson.blogg.se
Assw omg, jag älskar hennes stiiil! den e lite tbx till när man va fjortis å så (asså jah e nte fjorts längre, de är sååå 2007/08. nu har jag mest modekläder som typ dollyblond å så) fast ändå inte så gryyymt fjortis för hon solar så de blir ingen rand och så har hon ljus rosa läppstift å inte vit ;) de e fiiint. sen har hon nte ruffsit hår heller, de e finare med platt ibland :) å på bilden äre hon och hennes kompis som också är fint sminkad och så :) asw omg jag såg dessi på club g , ääälska hennes solglasögon , så balllaw! vill haaa lix.








Kissie kissies.se
Sjklaaart får man nte glömma kissikissie! asså hon har nte lika fin stil som alla andra där, men hennes hår är skiiit fiiint å så är det bra att hon har så mkt självförtroende ;) typ som jaah, jag älskar mig sj och mitt utseende och min stiiil ;) fast kansk ibland kan hon vaa lite kaxi å sååå men asw ibland är det ju bara braaa!












AAH MEN DE VA IAF DE BLOGGAR JAG ÄÄÄLSKAR ÅÅH FÖLJER . TYP BARA BLONDA , HAH . NÅÅÅT TIPS PÅ FLEWR BLONDAAAWW BLOGGERS ? ppöööwwwz §§ oj hihi råka ha caps lock påå (aa) <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

alltså shit, gå mer här och samla poäng! har varit med i 10 minuter och redan fixat så jag får ett presentkort på h&m på 100 kronor! =D http://www.gratisrefill.se/recruit/25623/

2009-02-12 @ 21:57:53
Postat av: ohbullocks.blogg.se

kul att du driver, men du överdriver. Roligare om du är lite mer seriös.

2009-02-13 @ 17:40:59
Postat av: Fanny

Va kul att du säger vilka du gillar de där sk ajag besöka :)

2009-02-13 @ 18:06:29
URL: http://teameriksson.blogg.se/
Postat av: STAR

GÖLLUNGEEEEEEEEE!!! <3<3<3<3<3<3<33

2009-02-13 @ 20:47:15
URL: http://mollyandstar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0