im serious

Asw fattar nte riktigt , någon kommenterade typ å sa att jah är oseriös eller ngt ? Tror ni sj att jag ska ha den hrä bloggen om jah driver eller ? Noooolifeeee , typ . Men seriöst , jah driver nte .

Iaf , sitter här me Melli nuue , vi va typ ute nyss men sen kom det nårra skabb människor så jah vi palla nte så vi drog hem till meei , vi har fixat lite krök nu så vi ska träffa nåra runt 1 och jaah ha kul :) synd att de nte är club g ikväll , sjukt kul förra gångeen !

NEWS NEWSFLACH :
Dessi å Paow e vänner igeen ! Asw jah tycker att det är bra , palla bloggbråk lixx , de e ganska kul näre är typ Paow vs Kissie , men nte Paow å Dessi för dom har ju alltid vart två twinies hihi . Men här är en bild på dom från dessis blogg , såå sötah !



fett sööta me rosa ballonger å allt ;) älskar de här tjejjorna , skulle gärna krök med de nån gång , de verkar skööna . så de är back on track igeeen iaf ! nicew . men nu ska vi typ fixxa oss för Melli soet måste sminka om sig för typ 1000de gångeeen haha , asw men vi ska träffa Aleex så ah de är typ på g så hon vill ju va fiiwn ;) pusss ! §§

Kommentarer
Postat av: Sara

haha den är härlig! :D

2009-02-13 @ 22:46:59
URL: http://saraotter.blogg.se/
Postat av: Maria

Jag skulle precis fråga detsamma om detta bara var en slags fake-blogg som drev med alla fjortisar..

Snälla lilla tjejen. Det är inte coolt att skriva något slags rövarspråk (så som du skriver "jah" "fiiwn" "nicew" osv, kan nästan liknas med rövarspråket).. Näst intill oläsligt är det iallafall.

Jag förstår att det så kallade fjortisstadiet är något de flesta måste gå igenom.. Jag var likadan själv och skröt om när man var ute och festade när man var 12-14 år.. Men nu är jag 22 och skäms över hur jag betedde mig..

Men helt klart ska man "vara sin ålder".. Är man 14 så ska man också leva som en 14åring.. Men man behöver ju inte överdriva..

2009-02-15 @ 20:22:57
Postat av: Maria

Okej, jag har läst hela bloggen nu, och det bara MÅSTE vara någon slags parodi på alla fjortisbloggar!

Haha, ja lite roligt var det iallafall!

2009-02-15 @ 21:21:53
Postat av: Dilan

snälla, säg att du driver :)

2010-01-09 @ 14:47:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0