i love secrets §



Asw jag ska typ köpa en sån hääär tshirt , för jah älskar ju rykten å hemlisar , hihi !
Men har litte probleem vikken jah ska  välja , typ svart eller viit ? jah vet lixx inte ... jah älskar i ♥ tröjooor , har redan en i ♥ mee men jah har klippt den och den är typ bombad för folk har skrivit sin peaw på den , sen har jag en i ♥ ny åå så har jag en i ♥ sex hade den i skolan en gång typ alla kolla snett fett pinsaamt "/ never again ! haha asw jah väntar fortfarande på Melli hon dushar nu XD hon ba jah stinker å mitt hår är fett måste dusha men sen ska hon sminka sig och SEN drar vi uuut . puuuwwss §

Kommentarer
Postat av: STAR

Meeeeeeeeeh skiit snygga ju va kostar dom? pözzzzzzzzzzzzzzizar

2009-02-14 @ 11:43:04
URL: http://mollyandstar.blogg.se/
Postat av: josephine

glad alla hjärtans dag :)

2009-02-14 @ 13:27:38
URL: http://stjupid.blog.se
Postat av: tilde

alla fattar ju att du driver. Vilken sorlig vardag du har som måste hitta på en fjortisblogg och skriva i. Sverige har fått nog av fjortisar och folk som tycker playahead är det rätta sättet att hitta vänner på.

2009-02-14 @ 15:56:18
Postat av: teaws

asså fucking bitch tilde ! tänk om hon eeh seriös dåew?

2009-02-14 @ 19:54:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0